Kennis en kunde

De ontwikkelingen in de mechanisatie richten zich vandaag de dag op de details, op het verbeteren van bestaande systemen. Een nieuwer model, zuinigere motoren, betere elektronica, nauwkeurigere aansturing, betere datavoorziening. Maar ook verregaande integratie van de trekker met het getrokken materieel en zelfs met uw bedrijfssoftware. Door de ontwikkeling van steeds modernere machines, verandert ook de servicebehoefte. De uitvoering van onderhoud en reparatie vereist namelijk steeds meer vakkundigheid en specialistische kennis. De deskundigheid van onze medewerkers is daarin onderscheidend.

De monteurs van GroeNoord hebben kennis van alle technische snufjes en mogelijkheden van de modernste trekkers en andere machines. GroeNoord investeert in jaarlijkse trainingen en opleidingen van de medewerkers om de kennis op niveau te houden. Bovendien kunnen we door de omvang van onze organisatie kennis gemakkelijk onderling uitwisselen.

GroeNoord investeert in de kwaliteit van eigen mensen. Maar ook in de medewerkers van de toekomst, in studenten. Op alle vestigingen is minimaal één leerling-monteur (BBL’ers) in dienst. Daarnaast bieden we stageplekken aan. Een goeie begeleiding, een fijne werkomgeving en uitstekend materiaal is daarbij essentieel.